Kategória:
- Irodai munka
- IT-s munkák
IT Service Desk Gyakornokot keresünk az ALDI budapesti és pécsi irodájába. Nappali tagozatos hallgató vagy és rá érsz heti 25-30 órában? Jelentkezz!
Feladatok:
- logisztikai központjaink, irodáink támogatása ticketing rendszeren (hibajegyrendszeren) keresztül
- teljeskörű segítségnyújtás a Service Desk Agent kollegáinknak
- hibajegyek készítése és kezelése
- a teljes támogató tevékenység dokumentálása
- e-mailen keresztül érkező kérések feldolgozása
- hibajegyek továbbítása a különböző megoldócsapatoknak
- napi szintű kommunikáció a társosztályokkal és külföldi kollegákkal német és angol nyelven
További feltételek:
- aktív hallgatói jogviszony
- német és angol középszintű nyelvtudás,
- heti 25-30 óra vállalása,
- nyitottság az új IT-megoldások iránt
- kiemelkedő kommunikációs képesség
Amit kínálunk:
- fejlődési lehetőség egy folyamatosan növekedő szervezetben
- átlagon felüli bérezés
- intenzív egyéni és gyakorlatközeli betanulás
- változatos és érdekes feladatkör
- kellemes munkakörnyezetben történő munkavégzés
- előrelépési lehetőség teljes munkaidős Service Desk Agent pozícióba